4 Nisan 2012 Çarşamba

HAYATIN FOTOĞRAFI


                                                                         
                                                                                         (Photographed by Murat Örnek)
                                                                       
                                                          HAYATIN FOTOĞRAFI

      Güzel şeyler yaşıyor, vakti boşa geçirmiyorum anlamlı bir hayatın içini, değerli dostluklar insancıl davranışlar, özel anlarla dolduruyorum, istiyorum, bekliyorum, arıyorum... Ama hayat omzuma dokunup bana hatırlatmadan geçmiyor ; herşey geçicici sahip olduğun hiçbirşey yok diyor. Haklısın diyorum; yalnızım/ yakınsızım, herşey bitebilir herkes gidebilir alışmamak lazım, yaşama , bağlanmamak kimseye çünkü gerçek anlamda kimsem yok yanımda ve olmayacak da.. iki insan hatırlarım canım sıkıldıkça başka kimseler gelmez aklıma / aklıma gelse de yanımda düşmez bilirim. Profesyonel bir makineyle çekildiğinde daha güzel görünmesi gibi çek koy hayatını önüne ; insanların yarısından fazlası flu! Dostlarımız varmış güya hangisi kendi hayatından kafasını kaldırıp da yokluğumuzu farkeder ki veya hangisi bir çaba sarfedip ihtiyacımız olduğunda yanımızda olabilir ki? Ne nafile çırpınışlardır gülerken çekilmiş fotoğraflar ve ne kadar terkedilebilir duruyor içi sıfatlarla şişirilmiş mesajlar..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder